fredag 3. april 2009

Påskeferie!

Nå skrev jeg visst igjen!
I går var jeg med Mathias hjem etter skolen, men så skulle han på fotball trening halv 5 så det ble ikke så mye, men det gjør ikke noe.
Så da satt jeg på ned til tvedestrand og satt meg på banen og så litt på engelsk prøva, men det varte ikke lenge, for jeg fant ut at det var en hel gjeng oppe ved skolen og skatet, det var, Simen, Anders, Stein, Sebastian, og mange fler, der hadde jeg det veldig fint, helt til jeg måtte på gitar -.-









Anders sitt mesterverk.

Jeg gikk med Simen og Anders ned, også skulle Anders være nede ved middelskolen halv 8, men når jeg var ferdig så fant jeg ut at han ikke var der, så jeg bestemte meg for å bare gå opp til han, å det er faktisk litt lang, syntes jeg da, siden jeg er ikke så veldig sprek, men samma det, da jeg nesten var der tenkte jeg at han kanskje hadde gått en annen vei, så jeg løp ned igjen, å der kom han, han hadde visst gått en annen vei :p
Så reiste vi opp på Glenn Lyse konsert, trodde det kom til å bli skikkelig kjedelig, men det var faktisk veldig gøy, jeg ble hyper, å der løp jeg rundt med alle guttene og vi skrev Glenn på magene våres og dro opp, jeg ble seriøst skikkelig flau når jeg tenkte meg om. men men, gjort er gjort :p det var ihvertfall veldig gøy.
Mathias kom selvfølgelig ikke, men det er ganske vanlig.
I dag har jeg ikke gjort stort, det er veldig fint vær i dag, og når jeg kom hjem i dag hadde jeg skikkelig lyst på vafler, så vafler ble det, de ble faktisk veldig gode.
Jeg fikk forresten til engelsk prøva, skrev 4 sider, hadde ikke øvd nesten engang, stolt? :-D
Nå er det endelig ferie, tror ikke jeg skal noe spesielt, jeg skal være sammen med venner, mathias, slappe av også skal jeg i bursdag til helene tror jeg :-) skal dere noe gøy i ferien?
jaja, ha en god påske da, kos dere masse i det fine været :-)



<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar