tirsdag 31. mars 2009

Sliten!

Hei!
Det har egentlig ikke skjedd så veldig mye i det siste, jeg er egentlig ganske sliten for tiden.
På torsdag skulle jeg egentlig på tur til fredtun med konfirmasjons greiene, men jeg var for sliten og det hadde skjedd så mye så jeg reiste ikke alikevel.
Så jeg reiste på skolen på fredagen, egentlig kunne jeg vært hjemme, men reiste for mathias sin skyld, og mitt timen begynte jeg å blø neseblod, mens de andre hadde helt latterkrampe og eirik ikke gadd å bry seg som vanlig, så lå jeg der og blødde over pulter til nicolai.
Det var vedlig vitti akkurat der og da, men etterpå så kjente jeg det, jeg ble skikkelig dårlig. så jeg satt ute i aulan i den siste timen sammen med camilla, men ellers hadde jeg en fin fredag, på kvelden bare slappet jeg av, og det var deilig!
På lørdagen skulle jeg i bursdag til selma, det var gøy det, det var bad-taste party, om du vil se noen bilder så gå inn på helene grastveit sin blogg :)
På søndagen kjørte mamma'n til selma meg helt hjem, også kom mathias til meg på kvelden, å var der i 2 timer, da ble jeg glad<3
I går kom Tallak tilbake, jeg vet ikke helt hvem han er, men han har ihvertfall vært borte i 3 år, å nå er han tilbake, ser ut som en grei gutt!
I dag har det ikke skjedd mye, var å gikk med bøsse, sånn kirke greier i 2 timer, måtte gå med maria, å det ble utrolig vitti egentlig, for først visste jeg ikke hva jeg skulle si når de åpnet døra for jeg visste egentlig ikke hva vi drev med, også var det en mann som gidde oss to femti lapper også greide han å miste den ene å da blåste den av gårde, å da så jeg bare maria løp i full fart etter den, også greide hun å skli i saule og ble helt brun i rompa, haha!
Har det forresten vedlig fint for tiden, bortsett fra at jeg er sliten, krangler ingenting med mathias. så nå er jeg skikkelig glad :-)
nå ser jeg bare opp til påskeferie.
jaja, det var min blogging for denne gnagen, ha fortsatt en fin kveld.

<3Jenny

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar