lørdag 4. april 2009

Lørdag, 4 april.

Hei!
I natt har jeg sovet 12 timer, å det var skikkelig deilig, har ikke sovet så mye i det siste så det trengte jeg virkelig.
I dag har jeg ingen planer, tror bare jeg skal være hjemme sammen med pappa, vi skal spise pizza og se på film!
Jeg hadde bestilt noen klær på nettet som har kommet i dag, yey :D

I morgen har jeg og Mathias vært sammen et halvt år, tok hvis feil sist gang, sorry.
men han er jo på Rauland, så får ikke sett han :/ men han kommer til meg på mandag og blir her til onsdag til han drar videre opp til gautefal og kommer ikke hjem før skolen begynner igjen :/
menmen, han har det alltid så travelt.
I morgen skal jeg i kirka klokka 11.00 med konfirmasjons greiene, ikke lenge igjen til jeg skal konfirmere meg, bare en måned til. gleder meg til å bli ferdig med det:)
Og forresten i dag har simen og kjersti bursdag, gratulere så masse, jeg er glad i dere <3

her noen av klærne jeg bestilte, bestilte noe annet også, men legger ikke alt ut:

1 kommentar: