torsdag 1. januar 2009

Selmatomat & Jennyagurk!

Heisann :-D
I dag våknet jeg og selma klokka 13.00, å da bestemte vi oss for å gå en tur på skøyter på isen.
Vi hadde bare et par skøyter så den andre tok sparken.
Det skal du vite at var veldig gøy, jeg gikk med sparken fordi Selma hadde visst ikke stått på skøyer på MANGE år, hehe.
Å det var jo litt av et syn, for å si det rett ut så må jeg innrømme at hun så litt skjev ut der hun skøytet av gårde x'D <3
Når vi kom inn igjen, satt vi oss å skulle se på en film, jeg fikk en film til jul som så litt gøy ut, så vi måtte teste den, "bodyguard" het den, den var litt spesiel men en fin film :-)
Selma reiste med 16.00 bussen hjem fordi hun ikke kunne bli hentet, å hun kunne ikke sove hos meg en natt til for da kunne hun ikke reise til Helene å de i morra!

I morra er det nyttårsaften, egentlig skulle jeg vært med pappa til Drammen (til kjæresten hans) men så skal mamma være alene, så jeg skal være sammen med henne :-)
også kommer Mathias, å det skal bli koselig <3!
I dag har jeg savnet gutten min skikkelig, men jeg ser han jo i morra da :-D <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar