torsdag 1. januar 2009

Mat, Raketter, Snus & Smirnoff!


Hei på deg :-D

i dag er det nyttårsaften, Jeg, Mathias, Mamma og Einar var sammen :-)
det var faktisk veldig koselig, vi så på tv, spiste god mat, skøyt opp raketter og Mathias og Einar spilte Playstation!
klokka 12.00 gikk vi ut på verandaen og skøyt opp raketter, i Thorsgate var det ganske stille, men hvis vi så over til Nes så lyste det over hele vannet.
vi hadde også stjerneskudd, som alltid er koselig ^^
Men syns det er teit at vi ikke kan ha skyte opp store raketter lenger -.- det er jo liksom det som er gøy!
I 2009 skal alt bli bedre, ikke perfekt, men i alle fall bedre. Det er målet mitt ihvertfall :) For jeg vet at jeg må slutte å fokusere så mye på det som knekker meg ned og slutta å ta ting så innpå meg og heller ta livet med ett smil. Jeg har jo alt jeg ønsker meg, har en fantastisk kjæreste og masse venner som bryr seg om meg.
men jeg syntes det er litt rart å tenke på egentlig, at ett år har gått så fort :-)Men nå tar Jenny ihvertfall farvell med det gamle, og sier hei til det nye, og DU er en del av det nye du også :)gleder meg virkelig til å begynne dette nye året :
2009-Nytt år !- Nye muligheter !- Nye minner !- Nye venner !Starten på et nytt kapittel <3
ha et godt nyttår, å bruk det nye året til å oppnå noe du virkelig har lyst til, for det skal jeg :-)
<3
-Litt dårlig bilde av meg og Mathias, men det gjør ikke noe <3
du skal bare vite det Mathias, at jeg elsker deg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar